Обмін / Повернення / Правила повернення грошових коштів (Refund policy):

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупці магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар та отримати повну компенсацію його вартості протягом перших 14 днів з дня, що настає за покупкою.

Якщо ви хочете повернути товар та отримати компенсацію його вартості, надішліть на електронну пошту promstab@gmail.com лист з наступними даними:

  • Дата та час придбання товару.
  • Назва товару та номер замовлення.
  • Електронну версію документу, що підтверджує сплату вами повної вартості товару (квитанція з банку, або чек по цій транзакції).
  • Номер картки, на яку треба повернути кошти (це має бути та ж сама картка, що була використана при купівлі — або інша, але оформлена на ту ж особу). 

Зверніть увагу, згідно з Розділом II, статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» — обміну підлягає лише новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання.


Товар належної якості, який планується повернути, повинен відповідати наступним критеріям:

  1. Відсутність слідів використання споживачем та будь-яких механічних пошкоджень, таких як подряпини, відколи, потертості, плями і т.д.

  2. Збережені споживчі якості товару.

  3. Збережені всі ярлики, пломби та заводське маркування.

  4. Повна комплектація товару.

  5. Збережена та непошкоджена фабрична упаковка товару.

  6. Наявність інструкції користувача/паспорта.

  7. Наявність заповненого та підписаного всіма сторонами гарантійного талону.

  8. Наявність усіх фінансових документів.

Недотримання наведених вище умов може бути підставою для відмови у поверненні або обміні товару.

Повернення відбувається на відділення Нової Пошти №1 у м. Харків, отримувач - Ковтонюк Валентина Вікторівна, (073) 920-60-90 за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. У разі несплати клієнтом за доставку повернення, посилка повернеться відправнику (клієнту).

Повернення коштів відбувається на вказану банківську карту протягом 5 робочих днів після отримання товару та перевірки його на відповідність цих умов.


Умови повернення для товарів неналежної якості.

Якщо клієнт отримав товар, який не відповідає його очікуванням через неналежну якість, він може зв'язатися з менеджером за телефоном (073) 920-60-90 і повідомити про бажання замінити товар або повернути його.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару.

У разі отримання товару на відділенні транспортної компанії або за допомогою кур’єра, покупець має оглянути придбаний товар на предмет пошкоджень, які могли виникнути за вини перевізника. При виявленні недоліків має бути складений акт з описом пошкоджень, та підписаний обома сторонами.

Звертаємо увагу!

Товар, виготовлений за індивідуальним замовленням, відноситься до переліку товарів в додатку №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994р № 172 ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), та обміну та поверненню не підлягає!